18 Kasım 2006 Cumartesi

High

İyi müzik nedir? Benim için beni uçuran, kafamı açandır, evet budur.

(Şimdi bu tanımın aşırı basitliği ve saflığı konusunda da bi şeyler demek isterim aslında. Her ruh halinin, her ihtiyacın karşılığı farklıdır. Şu A ruh halimle B benim ihtiyacımı karşılıyor, C ise kafamı yoruyor olabilir; yine de D ruh halinde C müziği keyfimi yerine getirebilir, karşıladığı ihtiyaç, ifade ettikleri başka şeylerdir çünkü. Ha şimdi bi de diyelim Z müziği var her şekilde kafamı şişiriyor - ve fakat yılda bir duyduğum bi noktada eğlendirip bende göbek atma isteği uyandırıyor olabilir. Bu durumda B ile C'ye derim ama durup da Z'ye iyi müzik demem ben. İşte bu noktada tanımın aşırı kapsamlılığına "eksik" diyebiliriz bakın - ona diyecek sözüm yok. Yine de kimin "high" tanımını nasıl yaptığına bakar bu eksiklik - sonuçta benim "iyi müzik" tanımım tamamen "uçma"yı nasıl algıladığımla doğrudan ilişkili.)

(Bulamadım galiba kendim dışında hiçbi şeye çözüm/açıklama ya. Ama iyi denemeydi işte.)

2 Yorum:

18 Kasım, 2006 21:18

İpekçim içimden bir ses parantez içlerinde yaşadığını söylüyor. Öz'ü bulsan da hayat için "kolay gelsin"ler diliyorum sana.

diyor Anonymous Adsız...  
10 Aralık, 2006 23:06

pink floyd u dene bi. beni uçuruyoda sende nasıl etki yapar bilmiyorum

diyor Blogger ashkar...  

<< Anasayfa