6 Mart 2006 Pazartesi

Nesil

Dün bir konuşma arasında farkettim: Artık karşı cinsle tanışmalarda ilişkinin geleceği için belirleyici unsur "Telefonunu aldın mı?" değil de "Msn adresini aldın mı?"
Aslında farkettiğim bu değildi. Şuydu:
Eskiden "telefonunu almak" diye bir şey varmış - haha. (Hala var galiba. Hahaha.)

Bugün 70 yaşında, canı istediği bir iş ile uğraşıp (boş dur-a-mayan), kendi e-mail adresini alan ve hatta bu uğraşı geliştirmek için yapılmış bir internet sitesine sahip "nine"ler var. Ben de (yaşarsam) 50 sene sonra o günün teknolojisinde böyle bir nine olmak istiyorum işte.

(Bi de sadece msn'yi değil, cep telefonunu bile reddeden denyolar var. Ben o denyoları da çok seviyorum :-))

5 Yorum:

06 Mart, 2006 15:00

var öyleleri valla...
ama emin ol ben onları daha çok seviyorum :-)

diyor Blogger divadeiwob...  
06 Mart, 2006 15:25

Bu konuda gerekli cevabı 72 yaşına gelip de yeni model telefonların nasıl kullanıldığını bana sorduğunda vereceğim :-)

diyor Blogger İpek...  
07 Mart, 2006 15:58

Sizler 72yi garantilediniz yani?

diyor Blogger orkan...  
07 Mart, 2006 16:28

Yazdığımı editleyememekten muzdaribim, neyse diyeceğim şudur:

Bizim yaşımızdakilerin "biz sizin yaşınızdayken evde tv yoktu, telefon yoktu, ot yoktu bok yoktu" şeklinde dinlediklerini biz sanırım "cep telefonu yoktu, bilgisayar yoktu" şeklinde aktaracağız.

Bir ayrıntı daha vermek isterim, bunu 2-3 sene kadar önce Amerika'daki sevgili arkadaşım Fuat'tan duymuştum. İnsanlar birbirinden telefon numarası, msn, icq vs istemek yerine "Do you have a webpage or blog?" gibi bir yaklaşım içindelermiş.

diyor Blogger orkan...  
07 Mart, 2006 21:06

Bilmiyorum Orkancım ya - ben bilgisayar ve cep telefonunun olmadığı zamanları hatırlamıyorum artık. Hem "Bizim zamanımızda böyle kolaylıklar yoktu" demek yerine "Biz bunların gelişimine şahit olduk" yaklaşımı daha eğlenceli olmaz mı?
"Bir zamanlar amiga diye bir şey vardı. Siz yetişemediniz tabi hehe" gibi :)

diyor Blogger İpek...  

<< Anasayfa