16 Mart 2006 Perşembe

last fm

Sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Bizim winamp'ın (sahiplendim hemen canım benim) "music library"si var - o da aynı işi görüyordu hani. Msn'nin de "ne dinldiğimi göster" özelliğine alışmam zaman almıştı da sonradan ruh halimin anlaşılmasını kolaştırdığına karar verip sevmiştim. (Bi de ne zaman arşivimden bir albümü düzenleyip adam etsem - hem bozukluk olmadığını kontrol etmek hem de elimdeki albümleri sonradan unutup kaçırmamak için dinlerim hep. Adam etmenin verdiği keyifle sergilemek de hoşuma gidiyor elbet biraz biraz.)

Neyse... Aylaar önce Evren "Ayın müzisyeni yazalım" demişti - last fm işine ısınırsam hayata geçireceğim. (Bunun bir Beatles bloguna dönüşmesinden de korkmuyor değilim aslında.)

1 Yorum:

14 Aralık, 2006 15:42

Kararım verdim. Kesin kararım budur: Seviyorum, hastasıyım.
Çok çalışıyor adamlar, nasıl sevmeyelim :)

diyor Blogger İpek...  

<< Anasayfa