19 Mart 2006 Pazar

Ich komme davon

Einstürzende Neubauten boş durmuyor, takipçileri için yeni haberleri oluyor hep. Bu sefer de yeni (destekçilere özel) albümlerinin ucundan göstererek çektiler ilgimizi. Seviyorum bu adamları - yenilik, yarattıkları tarzda; şarkılar arası fark müziksel olarak incecik de olsa bir klima olarak ayarlanabilir derece aralığı yeterince geniş.

Her neyse Dimond'un ilk şarkısı "Ich komme davon". Bildiğimiz normal rock şarkısı formatına (ve süresine) en yaklaşan olmuş sanırım - elbet Neubauten havasından ("soundundan" diyeceğimi sandınız değil mi - haha - ben de sandım bir an) ödün vermeden. Saran bir bas gerilimi (Ne diyorum? Anlatabiliyor muyum?) ve bu gerilimin aktıp gittiği yaylılar... Birr de Blixa'nın, yeni popçu ablaların çıkarmayı çok sevdiği o gırtlak sesiyle, bir "haeae-hææ" deyişi var kii... Hastası olmamak elde değil. Yalnız bunlar destekçi olmanın getirdiği güzellikler...
... diyor, ilgilenenler için linki veriyorum:

http://supporter.neubauten.org/

2 Yorum:

28 Mart, 2006 15:40

Ich komme davon... yeni albümün ucundan göstermek değil de, sadece destekçilerine özel yayınlayacakları albümün dışında yine sadece destekçilere özel bir "kıyak" olacak olan ve ortalama 12 ay sürmesi planlanan kayıtların her ayına birer "jewel" serpiştirerek proje dönemi sonucunda ortaya çıkacak "the jewel album"ün ilk ışıltısı diyebiliriz.. hmm evet böyle deriz! ;)

diyor Anonymous Adsız...  
29 Mart, 2006 23:59

Heyo, bilgi için teşekkürler. Ben albüm konusunu biraz karıştırmışım galiba. Ya da okuma kısmını geçip hemen indirmeye davranmış da olabilirim :)

Zaten çok kıyak adamlar ya.

diyor Blogger İpek...  

<< Anasayfa