28 Mart 2006 Salı

Güneş

Daha sadece 1 hafta önce öğrendim 29 Mart'ta Güneş tutulması olacağını. Heves ettim gideyim diye, ayırttım uçak ve otobüs biletlerimi, başladım tutulmayı çevreleyen 2 sınavıma çalışmaya. Olmadı, zamanlama zorlukları ve biletlerin ayrılma sürelerinin dolmasıyla suya düştü plan. Olsun.

Yalnız garip şeyler oluyor: Heyecanlanıyorum. Evet evet çok heyecanlıyım - normalde görmüş olmaktan fazlasını önemsemeyeceğim bir konuya anlamlar yüklüyorum, onlar da beni yüklüyor. Sinsi sinsi artıyor enerjim zaman yaklaştıkça. (Aslanlarla paylaştığım) Besin kaynağım Güneşim (ve mimi "ay"cık) koçlar şerefine buluşuyor. ("Gurur romantizmi" diye de bi şey yarattım kendime bakıp - eve tevet, cuk oturdu.)
(Eaa... Durum böyle olunca 1. tekil şahsın dili domine etmesini önemsememek gerek elbet.)

2 Yorum:

29 Mart, 2006 02:57

Sen böyle konuştukça yıldızların hepsini alıp bir torbaya koyup çöpe atasım geliyor.

Rüyamda güneş önce aya dönüşüyor, sonra patlıyordu zaten. Demek etkiliyormuş. Oo. Evet.

diyor Blogger Mine...  
29 Mart, 2006 03:28

Şimdi tekrar okudum da - ne komik, "gurur romantizmi" demişim. Güneş(aslan)-ay(yengeç)-Koç 3'lüsünden gurur romantizmi kadar belirgin başka ne çıkabilir ki zaten...

Ayrıca - evet etkiliyor bebek. Ohh yess!

diyor Blogger İpek...  

<< Anasayfa