1 Mart 2006 Çarşamba

Çağrışım

Dudley Moore... Bütün pazar sabahını bu adı bulmaya çalışarak geçirdim - hatta yetmedi çevremdekileri de seferber ettim.

"Chris de Burgh'ün saçları kabarık, dalgalı ve biraz daha uzun olanı. Kısa boylu 80'ler romantik komedi oyuncusu."
Bu tanım ile bir üst neslin insanlarını (özellikle de anneleri) hatırlamaya çalışıp delirirken izleyebileceğimizi bile keşfettik arada. (Bizim nesilden kimse benim neye delirdiğimi, kimden bahsettiğimi anlamadı yalnız - ilgimi çekmedi değil.) Neyse sonunda Özge'nin cinliği sağolsun justcurious'a sorduk, bulduk.

You Never Give Me Your Money şarkısı(nın girişi) bir filmin sonunda kullanılmıyor muydu? Adamımın adını buldum ama bu çağrışımın kaynağını bir türlü bulamıyorum. Sanki bir Dudley Moore filmi...

4 Yorum:

01 Mart, 2006 20:08

justcurio.us ilk defa geyik dısında bir işe yaradı : ) Cevabı veren arkadaşı alnından öpmek gerekirdi.

diyor Blogger Ozge...  
02 Mart, 2006 09:13

Şimdi itiraf edeyim Dudley Moore hakkında neredeyse hiçbir şey bilmiyorum, ama Muppet Show'un bir bölümünde izledim kendisini, bir de Peter Cook isimli müthiş komik bir amcamla "Not Only... But Also" isimli bir komedi şovu vardı, BBC komedisine daldığım zamanlarda bunlarla karşılaşmıştım. Neyse, diyeceğim şu aslında, Dudley Moore benim zihnimde Beatles'a iki-üç uçtan dokunuyor, birincisi o Muppet Show bölümü (bir "She Loves You" vardı sanki de, ah o DVD yanımda olsa), ikincisi John Lennon'ın Peter ve Dudley'nin şovuna konuk olması, üçüncüsü de yapımcımız George Martin (Peter ve Dudley'nin bazı komedi kayıtlarının da yapımcısı).

Yardımcı olmadı biliyorum, ama ordan burdan bağlantı okyanusu açalım dedik, verimli bir gecemiz bu gece.

diyor Blogger Mine...  
02 Mart, 2006 09:26

Sen de Dudley Moore gibi alakasız bir ad söyleyip çıldırttın beni gece gece. Yine 60'ların BBC şovlarını hiçbir zaman izleyemeyeceğime hayıflanırken ve bir sürü komedyeni ve onların günışığına çıkmayacak kayıtlarını özlerken buldum kendimi.

Hah, beraber çıldıralım bakalım.

diyor Blogger Mine...  
03 Mart, 2006 07:48

Yoo yardımcı oldu. Artık iki katı deliriyorum. :)

Neyse bakalım zaten indirmeye başlamıştım adamımıza dair bulduğum bütün ses dosyalarını.Gerçi deliriyorum da aslında bulamayacağım ve emin olamayacağım gerçeğine deliriyorum.

diyor Blogger İpek...  

<< Anasayfa