30 Ocak 2006 Pazartesi

Fermuar

Erkeklerin çoğu, arada sırada da olsa, tuvalet çıkışlarında fermuarını açık unutuyor. Sonra da (ya bir farketme anı üzerine ya da birinin göstermesiyle) mini bir muhabbet dönüyor ve sinik bir fermuar kapama anı yaşanıyor. Neyse ki bu anları ayakkabının altındaki etiket (Coupling'den öğrendiğim kadarıyla bir günahmış) ya da bardağa bulaşan ruj mağduru kadınlar yaşamıyor. Yaşamıyor tamam da yalnız kadınlar da bazen fermuarını çekmeyi unutabiliyor. Neden kimse söyleyemiyor?

1 Yorum:

30 Ocak, 2006 18:42

ya ben bi kere bu gaflete düşüp etek fermuarı açık bir kızı uyarmıştım, hayatımdaki en utanç verici durumlardan biriydi bu. sebebi yok tabi, ne yaptım ki... ama evrimle ilişkili bir şey olsa gerek. sanırım ben kız yüzünden değil de bana çok kötü bakan erkek arkadaşlarım yüzünden utanmıştım

diyor Blogger divadeiwob...  

<< Anasayfa