21 Ocak 2006 Cumartesi

Anam Babam

Herkesin aile yaşamı, anne ile babayı koyduğu yerler ve onlarla ilişkileri farklı. Zaten benim de birini pek gördüğüm yok. Yine de benimkilerden yola çıkarak çocuk sorumluluğuna bakışları konusunda bir farklılık buldum, özellikle halen ailesiyle yaşayanlar arasında çoğunluğun bu konuda bana katılacağını sanıyorum. (Yalnız belirtmeliyim ki anne-baba karşılaştırmalarından ve kendilerine uygun görülen rollerden aslında pek de hoşlanmam. Nereden çıkardım ben de bilmiyorum.) Bahsettiğim bunların korumacı/kısıtlayıcı tavırları değil. Fakat vardığım çıkarım ortada gerçekten bir sorun olduğu zamanlara dair:

Anneler götümüzü korur, babalar göt kurtarır.

1 Yorum:

21 Ocak, 2006 03:19

ipekçiim biliyorsun o Holly Ass ama :-)

diyor Blogger divadeiwob...  

<< Anasayfa