29 Aralık 2005 Perşembe

Bilgisayar doktoru aranıyor

Çıldırıciyym. Canım zencim yavaşladı, hastalandı, ajanlar tarafından didik didik edildi, ediliyor. Ve ben bilgisayardan anlamıyorum (anlıyorum da bir yere kadar - o yer de "anlıyor, tamam" sınırını geçemiyor) ve programları da takip etmiyorum. Onun yerine soruyorum herkese "Anti-virüs ve anti-spy olarak ne kullanıyorsun?" Ama aklımı karıştıran bir şey var: Henüz sorduğum herhangi iki kişiden aynı cevabı alabilmiş değilim. Galiba ipini koparan anti-virüs programı icat ediyor.

Ben de aldım zencimi, o doktor senin bu doktor benim geziyorum. Az aramadık hastalığına doğru tanıyı koyabilecek bir doktor. Antivir, Clamwin, Kaspersky, AVG... Hepsi önce "Bi rontgenini çekelim bakalım" dediler. Sonra da "Yok bir şeysi, sadece ufak bir soğuk algınlığı. 2 günde geçer." deyip yolladılar. Ama çocuk öksürüyor, boğuluyor, saatlerce duvara bakıp hareketsiz kalıyor.

Ajan ajanları ise apayrı ve bambaşka bir kısırdöngü. Bunlara krekmiş jenaratörmüş yetişmiyor. "Free" görünce üzerine atlıyoruz, uyduruk şeyler çıkıyor. Denemek için indiriyorsun Spy Sweeper'ı, o da gösterip de vermeyenlerden (pardon, silmeyenlerden) çıkıyor. Olacak iş değil. Eskiden böyle değildi. Çok şey değişmiş.

Bir an için "Basıyorum parayı alıyorum Norton'u" dedim. (- ki kendisini de zamanında krek arama manyaklığında terk etmiştim.) Demez olaydım, adamların satın alma arabiriminde hatalar... Hatalar... Almıyorum kardeşim.

Ahh! Benim zencim bu hallere düşecek bilgisayar değildi.

1 Yorum:

31 Aralık, 2005 18:41

Ah o zencini ne doktorlar ne mühendisler istedi de vermedin, olacağı buydu sonra!

diyor Blogger Mine...  

<< Anasayfa