9 Kasım 2005 Çarşamba

Sigara

Bi rüya gördüm demin uyurken. Sigarayı hayatıma geri almak nasıl etkilemiş beni - şaşırdım. Her şey aile düzenimize çok uygun, çok gerçekçi - evimiz, bahçe, otopark, çevre farklı olsa da o kadarını rüyalığına veriyoruz. Rüya boyunca sürekli araba ve ev arasında gidip gelmem gerekiyordu. Dolaşmaya çıkıp eve dönmeler, yok arabada bir şeyler unutmalar, yok tam çıkarken evde bi şeyler unutmalar... Arada da sürekli kat seviyesinden alçakta duran bir asansöre binmek zorunda kalıyorum, her binişimde ve çıkışımda tökezliyorum. İşte rüyadaki hata: Sürekli sigara var ağzımda ama hiç yakma fırsatı bulamıyorum. Sigarayı ağzıma koyduğum anda hep bir şeyin kapısında oluyorum: Bir odaya, eve giriyor, asansöre biniyor, asansörden iniyor, apartmandan çıkıyor, arabanın kapısını açıyorum... Ve her defasında daha yakamadan sigarayı kapıya ya da tökezleyip duvara çarpıyorum. Kırılan sigaraların tütünleri ağzıma giriyor, tiksindiriyor, topak topak oluyorlar. İki saat bütün tütünleri çıkarana kadar uğraşıyorum ve kurtulduğum anda yeni bir sigarayı ağzıma koyuyorum ve yine bir şeyler çıkıyor ve yeni bir kapının önünde buluyorum kendimi... Bütün bir rüya boyu tütün tükürdüm. Kalktım bir sigara yaktım. Bir terslik var sanki...

2 Yorum:

10 Kasım, 2005 13:08

çok ayıp sigara içmek

diyor Blogger divadeiwob...  
18 Kasım, 2005 23:11

hıh...

diyor Blogger Mine...  

<< Anasayfa